Hoe je sushi leert maken door te twitteren over je muse | het jaar 2010


In 2010:

– ging ik van fulltime student naar fulltime entrepreneur.

– starte ik mijn eerste muse.

– reed ik mijn eerste (en grootste) streetrail op mijn snowboard

– solliciteerde ik via facebook

– sprong ik om 7.30 ‘sochtends met een 1,5 schroefsalto van het havenhoofd in de zee

– werkte ik 0 uur in loonsdienst

– maakte ik van bloggen, facebooken en twitteren een bedrijf

– leerde ik 12 kids longboarden op een verjaardagsfeestje

– ging ik onder de zonnebank

– werd ik vrijgezel

– bouwde ik op school een kartonnen bar van fietsdozen

– kocht ik een mountainbike en een racefiets

– rolde ik mijn broekspijpen op

– verdiende ik zonder dat ik het wist tijdens een snowboardtrip meer dan dat ik uitgaf daar.

– veranderde mijn haar

– sprak ik mijn eerste promotievideo in.

– leerde ik over NLP, body language, social dynamics en hypnose.

– leerde ik sushi maken

– maakte ik drie vrienden voor het leven, en 300 op facebook.

– liet ik mijn boodschappen thuisbezorgen

– kocht en verkocht ik 50 analoge fotocamera’s uit de jaren 60-80

– kocht ik armbanden en ringen.

– Ging ik op tango dansen

Zomer in Scheveningen

In 2011:

– werk ik uitsluitend via internet

– ben ik hoofdredacteur van Tacky.nl

– start ik mijn meestbelovende project.

– ga ik na het snowboarden naar de sauna

Hoe was jouw jaar?

Geef een reactie

