Twee weken inspiratie in het land van het zwarte goud


Het is niet het land waar je heen gaat op vakantie. Sterker nog, je komt er niet eens binnen. Ik zit momenteel in Saudi-Arabië. Niet om olie-sjeik te worden,m’n pa woont daar nu vijf jaar en ik zoek hem voor het eerst op.

Elke keer als ik een ander land ben krijg ik weer dat gevoel. Die manier van leven om naar toe te gaan. Met je laptop in je rugtas handel je met een prachtig uitzicht je dagelijkse zaken eraf. Laptop dicht en vervolgens ga je scuba diven, quadbike rijden in de woestijn in of geniet je van een ondergaande Arabische zon. 

Met m’n witte gewaad alvast aan bekijk ik nog snel de status van de online verkoop. Mijn banksaldo is weer aangevuld tijdens mijn eerste les scuba diven. De Adaan galt weer door de speakers. Terwijl de moslims hun salad doen in de moskee stap ik de deur uit, denkend over de marketing voor mijn nieuwe concept.

Geef een reactie

